Serwis posprzedażowy

Zajmiemy się dla Państwa serwisem posprzedażowym. Klientów z problemami, posyłają Państwo bezpośrednio do nas! Nasza wiedza i doświadczenie umożliwiła nam stworzenie unikalnej oferty dla firm. Swoją wiedza techniczną możemy wspomóc Państwa w procesie sprzedażowym i technicznej obsłudze klienta.

Opisy reklamacji:

Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala nam spojrzeć okiem eksperta na państwa problemy ze skórą i umożliwia skuteczną pomoc w przeprowadzaniu procedur reklamacyjnych.

  1. opinie wydawane są w oparciu o zdjęcia, wykonane przez państwa serwis, zgodnie z wytycznymi Lederzentrum lub indywidualną wizytę rzeczoznawcy u klienta.
  2. opinie stemplowane są przez rzeczoznawcę Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego

Obsługa infolinii dla Państwa klientów:

Państwo klienci przy wystąpieniu problemów z tapicerką skórzaną, bądź materiałową mogą dzwonić bezpośrednio do naszych specjalistów. Możemy zagwarantować możliwość obsługi od poniedziałku do niedzieli 24 godziny na dobę, 365/366 dni w roku.

Na potrzeby naszej współpracy zostanie stworzony nowy nr telefonu, który zostaje wpięty do naszej sieci teleinformatycznej. Przychodzące rozmowy będą kolejkowane i przełączane do naszych specialistów. Aby zagwarantować wysoką jakość obsługi, stworzymy też dla klientów adres mailowy, na który będą mogli wysyłać zdjęcia tapicerek. Lederzentrum posiada wyspecjalizowany serwis posprzedażowy. Z przeprowadzonych rozmów otrzymacie Państwo statystyki i raporty. Dzięki temu łatwo dowiecie się z czym klienci mają najwięcej problemów.