Formy płatności
Kupując w Lederzentrum Polska macie Państwo możliwość zapłacenia za zamówiony towar lub usługę w następujący sposób:
Szybkie przelewy
W celu skorzystania z tej opcji przy składaniu zamówienia należy zaznaczyć opcję „przelew”, a następnie wybrać metodę szybkiego przelewu. Po złożeniu i potwierdzeniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia, a po zrealizowaniu - kolejną wiadomość od firmy kurierskiej zawierającą numer listu przewozowego.
Przelew bankowy tradycyjny
Nazwa banku: Santander Polska S.A.
Numer konta: 07 1090 1997 0000 0001 1317 4236
Numer IBAN: PL 07 1090 1997 0000 0001 1317 4236
W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia, oferty bądź proformy. W przypadku przelewów za aukcje allegro, należy wpisać swój nick allegro i numer aukcji.
Numer zamówienia można znaleźć w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia, oraz w historii zamówień (należy się zalogować na swoje konto).
Numer oferty/proformy można znaleźć w e-mailu wysłanym przez naszego pracownika.
Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Płatność za pobraniem
Jeżeli chcą Państwo zapłacić za zamówienie w momencie odbioru przesyłki, to przy składaniu zamówienia należy wybrać opcję pobranie (paczka za pobraniem). Po złożeniu i potwierdzeniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość z potwierdzeniem zamówienia, a po zrealizowaniu - kolejną wiadomość od firmy kurierskiej zawierającą numer listu przewozowego.
W przypadku wysyłki za pobraniem całkowity koszt zamówienia składa się z wartości zamówionych produktów oraz kosztu transportu pobraniowego. Kwota ta płacona jest kurierowi przy odbiorze przesyłki.
Gotówka w siedzibie naszej firmy
Aby skorzystać z tej opcji płatności należy złożyć zamówienie poprzez sklep i zaznaczyć opcję „Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy”. Po złożeniu i potwierdzeniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość, gdy zamówiony produkt będzie gotowy do odbioru. W przypadku odbioru osobistego możliwa jest również przedpłata na konto/płatność BLIK w siedzibie naszej firmy.
Płatność BLIK w siedzibie naszej firmy
Dotyczy zamówień złożonych w siedzibie naszej firmy. Zamówienia dokonuje pracownik naszej firmy, któremu Państwo podają numer BLIK.
Uwagi końcowe:
Jeśli płatność za złożone zamówienie nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie w ciągu 5 dni roboczych, zamówienie zostanie anulowane, a Państwo zostaną poinformowani o tym fakcie drogą elektroniczną.